طرح جديد گوگل براي نام الگوريتم هاي سئو
نوشته شده توسط : گرگ سفید

Danny Sullivan ميگه الگوريتم سئو ي اين هفته به نام"نسخه به روز رساني شده ي اصلي مارس 2019"تغيير خواهد کرد.اميدواريم اين ساختار سردرگمي ها را پايان بدهد.

 

از آن جايي شروع ميشه که گوگل درباره ي سردرگمي اي در نامگذاري ها درباره الگوريتم سئو ي به روز رساني شده ي اصلي در 12 مارس شنيده بود و تصميم گرفته بود که همه چيز را روشن کند(واضح کند).گوگل در توئيتر گفته که اسم ما براي اين به روز رساني " آپديت اصلي مارس 2019"است.

دليل انتخاب

چرا گوگل اين اسم را انتخاب کرد؟گوگل اغلب اسمي را براي آپديت هاي سئو ارائه نمي دهد اما در اين مورد،گوگل گفته:"ما فکر ميکنيم اين از سردرگمي شماها جلوگيري ميکنه،اين به شما نوع آپديتي را که بود و چه زماني اتفاق افتاد را ميگويد."پس گوگل آن را آپديت اصلي مارس 2019 ناميد،که آنها فکر ميکنند به سردرگمي ها خاتمه ميدهد.

آيا گوگل ميتونه اسم آپديت سئو را عوض کند؟بله آنها ميتونند و بايد اين کار را در گذشته انجام دهند.اسم اصلي رو که در واقع ما براي آپديت پاندا داشتيم آپديت کشاورز(فارمر)بود.گوگل از اين اسم خوشش نيامده بودبنابراين اسم آن را به آپديت پاندا تغيير داد،که بر اساس فاميلي ليدر مهندسين بود.

بنابراين گوگل اسم اين آپديت را در گذشته عوض کرد.

اينجا يک توييت جديد از گوگل با اسم جديد صبح زود امروز است:

ما مي فهميم که داشتن اسم هايي ميتونه براي آپديت سئو مفيد باشه.اسم ما براي اين آپديت،آپديت اصلي مارس 2019 است.ما فکر ميکنيم اين به سردرگمي شما کمک ميکند، اين به شما نوع آپديتي را که بود و چه زماني اتفاق افتاد را ميگويد.

آيا اون اسم ثابت ميمونه؟آيا اسم جديد تغيير ميکنه يا مردم اون رو هنوز آپديت فلوريداي 2 صدا ميزنند؟اين خيلي سخته که بگم ولي من شک دارم که مردم همون اسمي رو که گوگل انتخاب کرد آن را انتخاب کنند،آپديت اصلي مارس 2019.

کجا ميتونم بيشتر ياد بگيرم؟اخبار هاي اصلي ما را خارج از اينجا چک کنيد.گوگل گفته هيچ تعميري براي آپديت اصلي نيست اما ما داده ها را از طريق بررسي جمع ميکنيم تا داده ها را آناليز کنيم و نتايج خود را به شما اعلام ميکنيم.لطفا بررسي رو انجام بديد تا به ما کمک کنيد،به شما کمک کنيم.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/59/





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: